Eén beeld zegt meer dan duizend woorden

In dit Expertprogramma ontwikkel je een Beeldinterventie over een onderwerp uit jouw eigen werkpraktijk. Een Beeldinterventie bestaat uit een Beeldsessie met een praktijkvideo, oefeningen en een sessie met Lessons Learned. Je levert zelf videofragmenten aan die door ons worden omgezet naar een rijke praktijkvideo. Daarnaast leer je meer over de methodiek en groepsdynamica en oefen je in nieuwe trainersvaardigheden.

Bekijk hier Beeldend Trainen in 1 minuut

Vragen?

Neem dan contact op met Sophie Lier

076-5420364
Wil je een vrijblijvend advies door middel van een persoonlijk Skype gesprek? Klik dan hier
Download de leafletDownload de leaflet

Opbrengsten voor de deelnemer

  • Je bent in staat om te adviseren over de inrichting van een beeldend leerproces ​
  • Je bent in staat om een beeldende training inclusief presentatie, oefeningen en samengestelde rijke praktijkvideo te ontwikkelen​
  • Je bent in staat om te adviseren over de cognitieve processen en juridische aspecten ​
  • Je bent in staat om een complete beeldende training te managen​
  • Je bent in staat om en Beeldinterventie te verzorgen
  • Je bent in staat om de Beeldtafel met applicatie functioneel te beheren
  • Je bent in staat om didactische principes achter Beeldend Trainen over te dragen
  • Als je dit programma succesvol hebt afgerond, word je door de Academie voor Werkplekleren gecertificeerd als Expert Beeldend Trainen

PRAKTISCHE INFORMATIE

Data en tijden 

Het Expertprogramma bestaat uit vijf bijeenkomsten, die worden verzorgd in Breda en Zwolle. De bijeenkomst start altijd om 10:00 uur en duurt tot 16:30 uur. De bijeenkomst wordt verzorgd inclusief lunch.

Data bijeenkomsten Breda tweede kwartaal 2020*:

  1. Maandag 11 mei
  2. Dinsdag 12 mei
  3. Maandag 25 mei
  4. Maandag 22 juni
  5. Maandag 6 juli

Data bijeenkomsten Breda derde kwartaal 2020*:

  1. Maandag 7 september
  2. Maandag 14 september
  3. Maandag 5 oktober
  4. Maandag 2 november
  5. Maandag 16 november

* let op: data kunnen gewijzigd worden

Investering

Download hiervoor de leaflet of neem contact op met Sophie.

Download de leafletDownload de leaflet

HET PROGRAMMA

Dag 1

  • Context Beeldend Leren en leerperceptie
  • Opbouw trainingsvideo
  • Groepsdynamica

Dag 2

  • Werkplekleercyclus
  • Leerproces
  • Lessons Learned
  • Videopresentatie

Dag 3

  • Analyseren
  • Beeldinterventie
  • Probleemstelling
  • Mindmap
  • Beelden verzamelen

Dag 4

  • Leren kijken
  • Beelden verzamelen
  • Privacy
  • Praktijkvideo’s samenstellen

Dag 5

  • Presenteren eindproduct
  • Jouw rol in de organisatie
  • Implementeren

INSCHRIJVEN

Vul onderstaand formulier in om je in te schrijven voor het Expertprogramma Beeldend Trainen.

Expertprogramma*

Locatie*

Data*

Voor- & Achternaam*

Geboortedatum*

E-mailadres*

Telefoonnummer

Organisatienaam*

Functie*

Organisatieadres*

Postcode & Plaatsnaam*

Factuur t.a.v.*

Factuur e-mailadres*

Opmerkingen of bijzonderheden (bijv. kostenplaats/bestelnummer)


Wil je alvast jouw kennis over werkplekleren een boost geven? Laat dan hier jouw gegevens achter en ontvang gratis digitaal het hoofdstuk Werkplekleren!

Hoofdstuk 13 Werkplekleren

In Hoofdstuk 13 Werkplekleren van het Handboek Leren & Ontwikkelen in Organisaties maak je o.a. kennis met:

  • Introductie van werkplekleren
  • Model van werkplekleren met leertechnologie
  • Leerprincipes
  • Beoogde opbrengsten en resultaten
  • Andere benaderingen van werkplekleren
  • En nog veel meer!

Het hoofdstuk Werkplekleren is geschreven door Dr. Jos J.M. Baeten.

IK WIL GRATIS HOOFDSTUK 13 ONTVANGEN

Vul hieronder jouw gegevens in en ontvang per e-mail het hoofdstuk Werkplekleren.

Ik meld mij aan voor de nieuwsmail en ontvang één keer per kwartaal nieuws en updates over werkplekleren met leertechnologie.

Vragen?

Neem dan contact op met Sophie Lier

076-5420364
Wil je een vrijblijvend advies door middel van een persoonlijk Skype gesprek? Klik dan hier
Download de leafletDownload de leaflet

Benieuwd naar al onze Expertprogramma's? Klik dan hier.